My world my stuff
I'm January Giang , 20 years old . 25 January 1993 was the date I born in this world . Love soft color . She write what's on her mind . her personal blog .I'm childish , hot-temper , open minded , friendly .

Website: Facebook✹ <
Photobucket許願
Wednesday, December 31, 2014 | 3:54 AM | 0 comments


2015年
時間過得好快
我是真的很希望2014快點結束
因為太多的不愉快了
上帝
我可以許一個願望嗎?
讓我忘了他吧
讓我有一個沒有他的環境下快樂的活著
讓我忘了吧
別再折磨我了
讓我和另外個他有一個快樂的開始吧
我只想忘了他
只想...



OLDER POST / NEWER POST