My world my stuff
I'm January Giang , 20 years old . 25 January 1993 was the date I born in this world . Love soft color . She write what's on her mind . her personal blog .I'm childish , hot-temper , open minded , friendly .

Website: Facebook✹ <
Photobucket好好
Friday, January 9, 2015 | 10:20 AM | 0 comments

寫到這裏
 淚一流
真的要徹底歸還了吧
 我想這樣真的不是我要的結果
我真的不甘心
那不甘心來自於愛吧
但再愛也無能為力
張小嫻那麼說過
 一個人還有愛是不會如此忍心的
你所選擇表達的
我都接受所有一切
我都接受
很想給你發簡訊說心裏話但似乎真的不該打擾了 
但真的很想說我會努力習慣一個人在這裡的生活
你也要好好的 


OLDER POST